RSS
Facebook
Twitter

събота, 19 март 2016 г.

Празничната вечер на съдиите

В петък бях на първата си празнична вечер на съдиите в Дорсет (Dorset County Football Association Referee Celebration Evening). Събитието се състоя в Бландфорд и за да стигна и особено за да се върна, трябваше да се разбера с някой да ме вози. Спрях се на Адам Бейкър, едно момче, с което се запознах на първия ми официален мач на изкуствено осветление.Той живее на около повин час пеша от вкъщи.

Самото събитие представляваше кратък коктейл (много силно определение за няколкото вида сандвичи и хапки и изборът между кока-кола и вода), награждаване на промотираните в горна листа рефери и две презентации.

Беше ми хубаво, че познавах доста хора. Няма и как да е друго яче с броя мачове, които имам дотук. На стол седнах до Оли Крос - момчето от Уелс, с което много се имаме.

Един от съдиите - Найъл Клинтън, представи няколко слайда за физическата подготовка. На последния си мач в Саут Черитън той беше именно с мен и с Оли. Спомена ни поименно, когато показа на паното загрявката си и статистиката си за двубоя. Мило.

Много голямо "намигане" към България направи Кевин Пайк, който е така да се каже шеф на съдиите в Графството. Когато говореше за необходимостта от сериозност и отдаденост, той илюстрира примерите си със значимостта на футбола за играчите, треньорите, феновете, коментаторите и изобщо на всички въвлечени. И за да погаже емоциите на коментаторите, той пусна гласа на... Никола Ибришимов от мача между Левски и Удинезе (2:1). Защо точно този мач? Ами защото Кевин Пайк е бил делегат на УЕФА на стадион "Васил Левски" точно за този двубой от турнира за Купата на УЕФА. Беше използват звука точно от това видео:



Нормално, аз бях единственият, който разбра какво се говори. Срещнахме си погледите с Пайки и пак ми стана приятно от вниманието и отношението.

Като цяло - готино събитие. Ако ме промотират следващия сезон, нещо, което ще се постарая да се случи, ще получа грамота в рамка. Такива взеха всички повишени съдии. Догодина, до амина, както се казва.

П.П. Още не са качени снимки във Фейсбук и на сайта на футболната централа, но ще ъпдейтна, когато дойдат.

29.08.16 - снимки така и не дойдоха.
Слагам илюстративна:


0 коментара:

Публикуване на коментар