RSS
Facebook
Twitter

неделя, 28 февруари 2016 г.

Първи мач на изкуствено осветление

След два месеца принудителна пауза, на 21 февруари се завърнах на игрището, където приключих на 13 декември - Росмор Колидж Лежър Център. Отново играеха децата на Пул Таун. Няма да се спирам подробно на този мач, само ще отбележа, че беше станало недоразумение и там се бяхме появили двама съдии. И тъй като колегата беше нещо като доайен - едвам кретащ дядо с над 2000 мача (по неговите думи), на мен ми се наложи да бъда асистент за отбора на Пул.

А защо принудитлена пауза? Защото всички мачове, за които бях получил наряд, бяха отменени заради лоши атмосферни условия. Условията не бяха никак лоши през това време, но явно отборите си пазят терените.

Дойде четвъртък и двубоят, който маркира две първи събития - първият мач в Англия на изкуствено осветление и първият мач, на който съдийствам в делничен ден тук. Резервите на Хемуърти Юнайтед победиха Парли Спортс с 3:1 в отложенa среща от Дорсет Премиер Лийг (Hamworthy Utd Reserves - Parley Sports). Забавно беше на изкуствено осветление, някак повече мирише на професионален футбол. Това всъщност ми е втори мач на лампи, но в България бях съдийствал на контрола. Запазих си за спомен програмата за феновете, която се получава при закупуване на билет.






В събота пък стъпих за първи път на "Татнам" - стадион, на който се играят срещи на ниво Конфърънс, понастоящем "Ево-Стик Лийг". Бях асистент на двубоя от Саут-Уест Каунтис У-18 лийг (South West Counties Youth League - U18) между Пул Таун и Бат Сити (Poole Town - Bath City 2:2). Едно равенство, в което всички голове паднаха до 18-ата минута.




0 коментара:

Публикуване на коментар