RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 15 септември 2016 г.

Кулинарна щуротия

Директно в рубриката "Глупости" отива тази публикация.

Изнервен от напрегнатия работен ден и от изненадата вкъщи (изсипаха се 10-12 румънци за кръщенето на бебето на Михаела), реших да си направя нещо японско.

Три причини:
Първо, цял ден си мисля да си сготвя точно днес нещо. Например печени малки картофи в зехтин и червен пипер или класическото пиле с грах. Обаче при така създалата се обстановка в кухнята мога да си позволя максимум аламинут.

Второ, още ме държи вдъхновението от японския ресторант, в който пробвах спагети преди няколко дни.

И трето, имам уважение към японската кухня, забавна ми е. В България съм пробвал да си правя суши, сушито е вкусно. А тук в Англия бях напипал една консервичка - скумрия в териаки сос - шокиращо вкусна комбинация. Обаче не я зареждат напоследък...

Така че сътворих следната японска измишльотина, която пак изядох с пръчици.

В тиган запържих за няколко минути едрите японски спагети Удон. След това им хвърлих няколко късчета готови мариновани пилешки хапки, колкото да загреят. Завърших със сос Хойсин, който се води китайски, но какво от това. Все е далечен Изток.

Снимката от долу няма търговски вид, но беше безобразно вкусно. Браво на мен, превъртях играта :)



0 коментара:

Публикуване на коментар