RSS
Facebook
Twitter

събота, 30 януари 2016 г.

Радко на 30

Ето, чукнах и аз тридесетака. Как само звучи... :)

Въобще не осъзнавам, че може би повече една трета от живота си е отишъл и че не може би, а със сигурност младините са зад гърба ми.

Получи се хубав празник в София - първо с роднините, после с приятелите. Спомени, разкази, усмивки... Както подобава. Много ми беше важно да получа обратна връзка, че не съм се променил. Плаша се, че ако се променя, може да загубя част от приятелите ми, които са страхотни. Историята ще покаже дали ще успеем да запазим това, което имаме.

Междувременно събрах и цял куп чудесни подаръци. Видях се и със старите колеги от Спортни, и с тях се повеселихме.

А когато се върнах в Англия и в първия работен понеделник след екскурзията до България, Джон - моят най-добър приятел сред колегите, ме изненада с кашонче бира. Отличен старт на седмицата :)


0 коментара:

Публикуване на коментар