RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 17 декември 2015 г.

Епичен ден с първи взет изпит

Пърият изпит в Англия вече е в историята. Резултат - 100%. Просто не ми беше на нивото.

Наспах се добре, станах към 6:40 и към 7:25 взех влака за Саутхямптън. Там трябваше да се явя в офиса на Каплан Файненшъл (Kaplan Financial), където щеше да се състои изпитът ми. Намерих го без проблеми, оказа се в сградата на местното подразделение на радио БиБиСи.


Изпитът беше обидно лесен. Отделно аз се бях подготвил много добре. Бяха дадени 130 минути (2 часа и 10 минути), а аз за 10-те задачи използвах... 30 минути. Прегледах си работата, установих, че бях подминал цял пасаж, попълних го, пак прегледах и си излязох да си видя резултатите. Тъй като беше компютърно-базиран изпит, резултатите излязоха веднага. 100%. Безгрешно.

Обаче! Кой ми съобщи новината? Застанах аз на рецепцията и нямаше никой. Имаше звънец - звъннах. И какво да видя, кой излезе? Един познат от шахматния клуб в Пул! И двамата много се ухилихме, казах му, че България е малка, но не съм очаквал, че и Англия е доста тясна. Говорихме си много, оказа се, че е преподавател в този учебен център. След малко излизам и отивам в клуба, че е четвъртък. Дебютирам след около час в Английското първенство по шах - първи официален мач. Но е чудесно, че вече имам такъв интересен и може би полезен познат.

След изпита се поразходих из Саутхямптън и двата им големи мола - Марланд Център и Уест Кей. Разходих се и по търговската улица, влязох в Деклатлон и ИКЕА. Декатлон е по-беден от нашия и леко по-скъп, ИКЕА, разбира се, е по-евтина от нашата.







И за да е пълен майтапът, оказа се, че съм се качил на влак, който не спира на моята гара "Паркстоун". Озовах се в Пул и използвах момента да понапазарувам. Влязох в един магазин и... кого да видя на касите?... Друг член на шахматния клуб. Смях. Нереално!

Хайде да тръгвам, че официален мач ме чака.


0 коментара:

Публикуване на коментар